Diari digital d'Andorra Bondia

La caixa vermella dels mitjans




Hi ha conferències que t’aporten poca informació en quant a la que ja tenies, però segons el format, en com t’ho diuen i amb un discurs atractiu, et sumen. I avui en dia qualsevol cosa que suma és positiva. La del passat dijous de Javier Velilla, soci fundador de Comuniza, dins del marc de les cinquenes Jornades d’empresa d’Andorra Telecom va ser un exemple. Velilla posava en relleu la importància de les marques i com aquestes han de donar solucions davant de la sobrecàrrega que tenim en la presa de decisions. El format de Ferrero Rocher, posava d’exemple, simplifica. Agafes un bombó i te’l menges. Els preferim als de la caixa vermella perquè allà sempre penses que el del costat que havies triat pot ser era més bó, comentava l’expert. Això et fa pensar que la diversitat al mercat cada cop et complica la vida. I  tu vols solucions, clares i concises. Les marques que triomfen són aquelles que aporten diferenciació, que atenen els desitjos i necessitats del públic. Em pregunto si realment els mitjans de comunicació explotem el concepte marca. Alguns ho fan, i marquen diferència. D’altres, a sota de la marca, l’omplim de titulars, fotografies i textos en columnes. Oferim una caixa vermella on el lector ha d’escollir i mai sap si ha triat el millor. Potser, ens hauríem de posar més les piles en crear el valor de cada marca. L’actualitat és la mateixa, la manera de com l’emboliquem per presentar-la ha de crear la diferència.  El motiu no només ha de ser vendre més, sinó tenir un propòsit, el de voler transformar el món generant més valor. Això, però, és una tasca difícil en aquest mercat de llaminers insatisfets.

Compartir via

Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte