Concòrdia concorre als comicis a la cerca del vot dels “desencantats d’un costat i de l’altre”, d’aquells que estiguin dient “això no m’agrada”. Això expliquen els caps de llista de la nova formació, que concorre amb quatre llistes: la nacional, encapçalada per Cerni Escale, i les d’Escaldes-Engordany, Sant Julià de Lòria i Andorra la Vella, amb Ramon Tena, Pol Bartolomé i Martí Alay (aquest, amb Miquel Clua de segon). 
Tena es mostra convençut que el debat escaldenc se centrarà en l’habitatge –“serà el tema”– i es mostra sorprès de la designació de Trini Marin, “que va ser la promotora de les torres”: ells, per la seva banda, volen incidir en tot el contrari, assegura, buscar models alternatius de ciutat. Amb tot, coneixent els adversaris amb qui lidiarà, està segur que serà una “campanya neta, on es confrontaran idees i models de país”. 
Si per a Escaldes volen evitar que sigui “la parròquia de les torres”, per a Sant Julià el que desitgen és que no sigui l’abocador del país. Bartolomé es mostra “optimista” amb els resultats a la circumscripció laurediana, on veu un “gran suport de la ciutadania”, apuntalat pels quatre anys de treball de Cerni Cairat. 
A la capital, la llista defensada per Alay i Clua apunta al vot “d’aquells que diuen això no m’agrada” referint-se a la situació actual. Com influirà la seva presència en la pugna entre DA i la coalició socialdemòcrata? “Els qui fan enquestes donen un terç a cadascun d’ells, i un altre terç a l’abstenció”. Cap aquí miren ells.