La ministra de Salut, Benestar i Treball, Cristina Rodríguez, ha rebut aquest divendres a la tarda la consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya, Marina Geli. Aquesta trobada s'emmarca dins la visita que la consellera està fent al Principat.