El número 3 de Demòcrates per Andorra a Escaldes-Engordany, Josep Tudel, va presentar ahir el projecte Smart City per a la parròquia. En aquest sentit, va explicar que el Comú disposa d’una màquina que permet saber en temps real quines places d’aparcament hi ha lliures a tota la parròquia i va anunciar que aprofitant aquest recurs es vol adequar la senyalització de la parròquia perquè es doni informació en detall d’on es pot aparcar.
La candidatura demòcrata considera que no només serà una eina útil per als veïns, sinó també per als turistes, que de manera ràpida sabran on poden aparcar. S’agilitzarà així el trànsit, ja que s’evitarà que els vehicles rodin per la parròquia per trobar aparcament. “Si som una ciutat moderna i capdavantera, també hem de ser una ciutat intel·ligent”, va dir Tudel.
A més a més, els demòcrates consideren que aquest servei també es podria fer extensiu a Andorra la Vella, ja que són nuclis a tocar l’un de l’altre.