La candidatura de Demòcrates per Andorra (DA) a la Massana va exposar ahir a l’estació de Pal quins són els seus objectius al voltant de la marca Vallnord. Així, van exposar que la voluntat és impulsar i obrir aquesta marca a més productes més enllà de la neu i la pràctica de la bicicleta de muntanya a l’estiu.

El número 13 de la candidatura, Jordi Serra, acompanyat d’altres membres de DA (la número dos, Judit Villaró, i la cinc, Regina Llorens), va visitar l’estació per donar a conèixer la reorientació que es vol donar a Vallnord. Així, va destacar que hauria de tenir una imatge global i que s’hauria de comptar amb la implicació de més sectors de la parròquia.  

En aquest sentit, va concretar que és necessari donar una nova visió del segell Vallnord, d’una manera més global, és a dir que s’obri al món de la restauració, el lloguer d’esquís i l’hostaleria, entre d’altres. En opinió de Serra, actualment està massa focalitzada en els esports de neu i la pràctica de BTT a l’estiu i cal redefinir la situació.

El candidat creu que la manera més efectiva de dur a terme la globalització de la marca és mitjançant la creació d’una central de reserves, que ajudaria a augmentar les vendes a través d’internet, i la creació d’una aplicació per a mòbils. En aquest sentit Serra va afegir que “la venda directa és el futur i és el que demana cada cop més el turista, no ho podem passar per alt”.

Cal destacar que en el seu programa DA defensa que Ordino i la Massana han d’anar molt més de la mà i per això aposten per una oferta sota el paraigua de Vallnord que inclogui l’hivern, l’estiu, la natura (amb els dos parcs naturals de les dues parròquies) i la cultura. A més a més, els demòcrates defensen que els diferents esdeveniments del camp de neu han de tenir una repercussió al centre de la Massana “convertint la parròquia en una destinació turística global on tots els serveis i activitats estiguin coordinats”.