
La candidatura del Partit Socialdemòcrata i Independents (PS+I) d’Andorra la Vella va visitar la zona comercial de Prada Ramon, on van constatar que el nou passatge de l’Escale, el Biscariet, ha de servir per dinamitzar comercialment la zona, ja que van posar en relleu que serà un accés molt més ràpid a Prada Ramon des de l’avinguda Meritxell.
El candidat a cònsol major, Marc Cornella, va lamentar que el conveni que ha de fer possible aquest passatge no s’hagués materialitzat abans, ja que hauria facilitat que aquest pas hagués estat obert ja fa uns anys.
Cornella també va exposar que els canvis de sentit que s’han de fer a Prada Ramon han de ser útils per crear un nou accés a través de la rotonda Escaler i va concloure que la dinamització econòmica que defensen també es veurà recolzada pels canvis que es volen fer a l’avinguda Meritxell, entre els quals que sigui d’un sol sentit ascendent i que les voreres siguin més amples.
Escoles bressol
El candidat a cònsol major va manifestar ahir també, després de visitar l’Escola Bressol de Santa Coloma, que la intenció pel que fa les guarderies i les ludoteques és continuar oferint els serveis que ara presten i mantenir el mateix preu, sense que hi hagi pujades més enllà de l’índex de preus al consum (IPC).
D’aquesta manera, el candidat va exposar que al llarg d’aquest últim mandat s’han fet millores tant a les llars d’infants, concretament a la de Prada Casadet, com a les ludoteques per donar servei a més famílies i donar resposta així a la demanda que hi havia.