El producte turístic ‘Les claus de la Cortinada’, impulsat aquest estiu per l’actual corporació ordinenca, ha aconseguit incrementar un 600% les visites a la instal·lació de la Mola i la serradora de Cal Pal, així com ha portat més gent a l’església de Sant Martí de la Cortinada, l’edifici de Cal Pal i el Centre de Natura. És, per tant, un clar exemple de proposta d’activitat que capta visitants a través del patrimoni i cultura del poble i que, de retruc, serveix per dinamitzar els hotels i comerços de la zona. Aquest plantejament és el que seguirà impulsant amb d’altres iniciatives similars la candidatura d’‘En Comú per Ordino’, si els electors li fan confiança el pròxim 15 de desembre.

Totes les activitats per fomentar el turisme s’englobaran dins la proposta Riberamunt, tal com ha detallat el número 6 de la llista, Jordi Serracanta. “Potenciarem la cultura i patrimoni dels pobles de la parròquia més enllà del nucli d’Ordino” i fins al Serrat, perquè “la gent els conegui i ajudar a dinamitzar tota la zona”, ha exposat.

Serracanta ha estat acompanyat d’aquest darrer acte de campanya pel número 10 de la llista, Antoni Escabrós, i pel número 11, Josep Anton Mazón.