La secretària general de la Internacional Socialista de Dones, Marlène Hass, arribarà demà al Principat, convidada pel Partit Socialdemòcrata (PS), en una visita que s’allargarà durant tres dies.


A més de les reunions de treball que Hass mantindrà durant la seva estada amb el cap de Govern, els consellers generals, els cònsols d’Andorra la Vella i altres membres del Partit Socialdemòcrata, demà, a les vuit del vespre, farà una xerrada oberta al públic al centre cultural La Llacuna de la capital titulada Història i objectius de la Internacional Socialista de Dones, amb l’objectiu d’ampliar la relació amb les organitzacions de dones d’opinions i valors similars.
La Internacional Socialista de Dones es va fundar l’any 1907 i actualment agrupa 157 entitats de totes les parts del món. Entre els seus objectius generals destaquen la vocació d’incrementar la participació de la dona en la política, promoure el coneixement i la comprensió de la igualtat de gènere, i fer campanya contra la desigualtat de gènere i contra la discriminació de la dona en la societat.