
Més d’un centenar de vehicles a Canillo i més de 200 a Andorra la Vella van rebre ahir la benedicció dels mossens amb motiu de la diada de Sant Cristòfol, patró dels conductors.
En el primer cas, com va reconèixer mossèn Ramon Rossell, la xifra ha estat una mica inferior a altres anys probablement perquè molts ciutadans estan de vacances, va apuntar. En el segon, pràcticament van exhaurir les existències de clauers que s’han repartit com a obsequi entre els conductors del país i turistes.Entre els vehicles que van desfilar per Canillo es va poder veure els de la flota del Comú que realitzen tasques de manteniment o de grua i els camions dels bombers. I és que a més de desitjar seguretat a les carreteres la festa també vol servir per reconèixer la tasca dels vehicles que fan un servei públic per a la parròquia, segons va recordar el mossèn. També a la capital, mossèn Ramon Sàrries va beneir els vehicles del parc mòbil del servei de Circulació. També a Sant Julià, mossèn Pepe Chisvert va beneir els vehicles davant l’església parroquial, i a Anyós, en plena festa major, també es va celebrar Sant Cristòfol.