
El president del grup parlamentari d'Andorra pel Canvi, Eusebi Nomen, ha celebrat la remodelació ministerial feta pública pel cap de Govern.
Nomen ha dit que 'trenca amb el discurs inicial que Jaume Bartumeu només volia un Govern de sis com a mostra d'austeritat, rigor i l'estalvi, i això és un gest per donar oxigen a Govern, no és el gest que es fa si es vol anar a eleccions anticipades, cosa que celebro i que intenti donar continuïtat a aquesta legislatura'. Eusebi Nomen ha acabat desitjant 'la millor sort i els millors encerts' al nou Govern.