El Consell General dels Joves està preparant aquest dimecres al matí el plenari que s'ha de celebrar el proper 10 de març. Els participants s'han dividit en tres comissions, on fan un primer debat de les propostes a presentar, negociant esmenes orals. Els joves s'han mostrats preocupats pels problemes de discriminació, que asseguren veuen sovint a les aules i al carrer, i que és el tema que centrarà el plenari.