Terceravia va escenificar ahir el suport al sector primari enfilant-se fins a una granja de Fontaneda, on el número 4 de la formació, Rossend Duró, va proclamar el compromís amb la ramaderia i l’agricultura, amb menció especial per al sector viticultor, com un dels pilars econòmics de la parròquia, al costat naturalment del comerç: “Hem d’ajudar a donar conèixer tota aquesta gent que s’esforça a adaptar-se a la nova agricultura. Les fires tenen en aquest sentit un paper importantíssim, i tindran per tant tot el nostre suport per poder desenvolupar totes aquestes tasques. Per nosaltres és prioritari”. Pel que fa al comerç, Duró va apel·lar a un dels llocs comuns de la campanya, que són les polítiques “participatives”. En aquesta matèria la “participació” es concretarà amb la creació d’una pàgina web “on cada comerç disposi d’un espai per posicionar-se”. I esperar que el “posicionament” aporti clients, com si fos una vareta màgica. Finalment, el cap de llista, Josep Majoral, va aprofitar el vermut al bar del Centre per predicar que Terceravia complirà els compromisos i que governarà el comú, si arriba l’hora, amb “transparència, eficiència i responsabilitat”.