Els joves d'UP a Encamp han convocat aquest matí als mitjans de comunicació per denunciar l'estat ruinós en què es troben les instal·lacions esportives de la Prada de Moles.

Així ho va donar a conèixer Josep Maria Marot on, en un recorregut per la zona, va denunciar el perill que suposa tenir locals abandonats pero obert on hi poden entrar els nens i fer-se mal, tallant-se amb vidres o amb tanques mal collades. Els joves d'Units pel Progrés, van denunciar l'estat dels vestuaris, de les pistes de tennis i del camp de futbol i van demanar a la majoria comunal una solució per aquesta situació que, a hores d'ara, ja es perllonga durant massa temps, convertint-se en unes instal·lacions perilloses i que donen una mala imatge de la parròquia. Per assabentar a la població d'aquesta situació, aquesta nit es farà un bustiatge massiu d'un tríptic on es denuncia aquesta situació i on es demana a la població més implicació a fi de posar frè a aquesta situació.