"Més de 20 milions en inversions a Encamp i el Pas de la Casa en els propers 4 anys i un programa amb 80 projectes, fruit de l'experiència d'aquests 4 anys al capdavant del comú". Aquest és l'anunci que ha fet avui la cap de llista d'UP + Demòcrates + Independents, Laura Mas, amb motiu de la presentació de la llista de la formació a les eleccions comunals del proper 17 de desembre.

Mas també va dir que el programa és fruit de la saba nova que s'ha incorporat a la candidatura amb persones que venen de sectors diferents, coneixen la parròquia i tenen molta "vitalitat i ganes". També ha assenyalat que és fruit de de "l'escolta activa de la ciutadania". És un programa "transformador" que pretén l'embelliment i millora de l'espai urbà, tornar a consolidar la parròquia com a destinació de turisme familiar i esportiu i millorar i construir instal·lacions per a la millora del benestar dels ciutadans. En aquest sentit es va referir als projectes de traslladar les dependències d'infància i joventut al nou parc de l'Ossa i de construcció del nou casal del poble amb centre de dia perquè "som molt conscients que els nostres padrins volen quedar-se a la parròquia", ha remarcat Mas.

Pel que fa al Pas de la Casa, Mas va assegurar que hi ha hagut "un canvi". S'hi han invertit més d'11 milions d'euros aquest mandat. HI ha un compromís de seguir invertint, però s'ha de ser conscient que s'ha pogut tancar una nova concessió amb Saetde que prioritza moltíssim el Pas amb un embelliment i una transformació de l'estació d'esquí i al poble molt important: 40 milions d'euros en 10 anys.

Per la seva part, el candidat a cònsol menor, Xavier Fernández, ha anunciat "com a novetat de la campanya" que cada dia de les 5 de la tarda a les 9 del vespre al local d'UP una de les persones que formen part de la candidatura estarà disponible perquè tothom que s'hi vulgui apropar pugui expressar neguits, suggeriments o dubtes.

"Les eleccions no les regalen"

Preguntada sobre si se senten favorits, Mas ha respost que "totes les eleccions es guanyen ja sigui per una bona candidatura, bona feina o bé per la confiança dels ciutadans. No n'hi ha que es regali".