La consellera general socialdemòcrata Susanna Vela ha entrat avui una demanda d’informació sobre la línia d’alta tensió que FEDA està construint entre Encamp i Grau Roig i que ha aixecat polèmica per una important tala d’arbres i perquè passa a pocs metres del jaciment del Roc de les Bruixes. “Volem saber exactament com s’ha plantejat aquest treball, com s’està realitzant i tots els mecanismes de precaució que a nivell de control cultural s’ha tingut en compte per evitar que es malmeti la zona”, exposa la consellera en un comunicat de la formació.
Vela ha sol·licitat l’informe d’impacte ambiental d’aquest projecte així com els documents de Patrimoni Cultural en relació amb aquesta intervenció tan propera al jaciment del Roc de les Bruixes i quines poden ser les seves afectacions.
Sobre l’informe d’impacte ambiental, els socialdemòcrates entenen que FEDA té controlada la repercussió de l’obra sobre l’entorn i compta amb les actuacions per poder refer allò que s’està malmetent.