Estabilització dels contagis i un petit descens de la pressió de la pandèmia sobre el sistema sanitari. Aquestes són les dues conclusions que mostra avui l'actualització de les dades sanitàries. Així, Salut ha registrat 35 positius nous en les últimes 24 hores, de manera que hi ha 13.121 casos totals des que va començar la pandèmia. Des d'ahir també s'han donat 42 altes i 12.561 ciutadans s'han curat del virus. Amb aquestes xifres el nombre de casos actius es redueix de 7 i queda en 436.
A l'hospital també hi ha hagut dues altes i ja només queden 15 persones ingressades. Segons s'ha informat des del Govern, 6 es troben a planta i 9 a l'UCI, 6 de les quals intubades i ventilades mecànicament.
A les escoles, en canvi, torna a haver-hi un lleuger augment d'aules afectades per la Covid. En total n'hi ha 42 sota vigilància activa, dues més que ahir, 19 que estan totalment tancades i 23, parcialment. A més, hi ha 23 classes sota vigilàcia passiva.
D'altra banda, després de la vacunació d'alguns padrins del Cedre i de persones del centre penitenciari ahir, avui es comptabilitzen 28.547 vacunes posades.