Unes 4.500 persones han passat pel Planetarium Go de la Massana, a les quals se sumaran els grups escolars que hi aniran els pròxims dies i també les persones que vulguin aprofitar l’allargament de dates per veure una projecció sobre l’espai amb una gran pantalla esfèrica i so immersiu. I és que davant l’interès suscitat per poder veure les diferents projeccions sobre la via làctia, els responsables d’aquest cinema astronòmic han decidit oferir algunes sessions més i combinar-les amb els concerts del Sant Antoni Música (SAM), que té precisament el planetari com un dels escenaris del festival.
Cal recordar que la Massana celebrarà demà la festivitat del seu patró amb la tradicional escudella, a partir de la una del migdia a la plaça de l’Església. La celebració es reprendrà al vespre amb el SAM, que s’allargarà fins diumenge vinent. Obrirà el cartell la jove cantautora andorrana ESE, nom artístic de Sara Núñez, que fusiona diferents estils. ESE actuarà al planetari instal·lat a la plaça de Les Fontetes.
Un dels plats forts del festival serà el mateix dimecres, amb la Ludwig Band, la banda que està revolucionant el panorama català gràcies a les seves lletres agudes i el seu esperit satíric. El sextet d’Espolla portarà al teatre de Les Fontetes el seu darrer treball Gràcies per venir.