Adrià Espineta ha estat escollit nou president de la Secció Jove de Demòcrates, a les eleccions de la secció celebrades ahir, dijous, amb convocatòria per a tots els militants del partit de menys de 30 anys.

Espineta substituirà a Àlex Flecha, fins ara al capdavant de la Secció Jove, mentre que Eduard Muñoz Pérez, que també havia presentat candidatura, ocuparà el càrrec de Secretari.
Espineta té 27 anys i té estudis de Dret, de Diplomàcia i de Funció Pública Internacional. Ha estat president del Fòrum Nacional de la Joventut d’Andorra i va ser el número 11 de la llista En Comú per Andorra la Vella a les eleccions comunals del passat desembre del 2019.

“És un grandíssim honor presidir la Secció Jove de Demòcrates”, expressa Espineta en unes declaracions recollides a la nota de premsa del partit. Explica que es marca el “repte” de seguir fent sentir la veu de tots els integrants de la Secció, per “consolidar-la i ampliar-la amb nous membres”. El nou president remarca la necessitat de seguirtreballant “iniciatives i projectes que puguin incidir en la política nacional, amb el toc j ove que correspon a la Secció”.