La segona edició de l’Andbus Solidari finançarà les campanyes de comunicació de l’Associació de Malalties Minoritàries d’Andorra (AMMA), que tenen com a objectiu principal conscienciar al conjunt de la societat Andorrana. El projecte benèfic de l’empresa de transports consisteix a donar diners per cada enquesta de satisfacció que omplin els seus clients, fins a arribar als 5.000 euros.

Més concretament, l’entitat solidària farà servir la donació per costejar la campanya de comunicació del 2023, que consistia en un vídeo sobre les malalties minoritàries, i la del present exercici, que estarà adreçada als professionals sanitaris per tal que puguin detectar aquestes patologies amb més facilitat, així com per oferir-los el suport com a associació durant tot el procés.

Pel que fa a la col·laboració amb Autea, els diners que es recaptin es destinaran al programa Enllaç, un servei que ofereix suport a les famílies amb fills i filles amb un diagnòstic de TEA i que tinguin la necessitat d’enriquir les seves capacitats parentals i millorar la seva qualitat de vida.

El CEO d’Andbus, Dani Vinseiro ha aprofitat per destacar que el projecte és possible gràcies a la implicació dels clients per dur a terme l’enquesta, i ha afegit que “només es triga 10 segons a fer-la i el retorn per a les associacions és molt important”.