El Comú d'Andorra la Vella ha adjudicat per un import de 25.640 euros el treballs de reparació d'un tram del rec del Solà situat entre el túnel del Pont Pla i el de la Pedrera. Els treballs tindran una durada de tres setmanes i arrencaran ben aviat, tal com posen en relleu des de la corporació. D'aquesta manera, és previst que la setmana que ve es faci una reunió amb l'empresa adjudicatària per avaluar la intervenció i en funció del que determinin els tècnics els treballs podrien arrencar en les properes setmanes.
Per a la contractació d'aquests treballs es va convocar un concurs urgent, ja que es tractava d'un tram que havia quedat malmès arran de les pluges de finals del mes de desembre. De fet, arran d'aquest fet el rec va haver de ser tallat en aquest tram, d'uns cent metres.
D'altra banda, també s'han adjudicat els treballs de renovació dels ancoratges de la barana del passeig del rec del Solà, en el tram situat, també, al pont Pla. El cost d'aquestes obres és de 55.071 euros, tal com consta en un acord publicat al Butlletí Oficial del Principat d'Andorra (BOPA) i l'execució dels treballs s'allargarà durant set setmanes.