El Comú d'Andorra la Vella ha anunciat que, des d'aquest dimarts i fins a nou aví, es tanquen els punts de foc dels berenadors de la parròquia degut a que el risc d'incendi és alt i, per tant, les barbacoes no estaran operatives.
De fet, continuen les temperatures d'onada de calor al centre i sud d'Andorra, la qual cosa fa que encara s'estigui en avís taronja. Segons informa el servei meteorològic, l'alerta taronja per altes temperatures es manté a la zona centre i sud del país fins a les 21 hores mentre que a la zona nord, el nivell és d'avís groc. La possibilitat de ruixats aquest dimecres a la tarda farà baixar algun grau els termòmetres i, al nord finalitzarà l'avís, mentre que al centre i sud, baixarà a nivell groc.
Segons les dades del servei meteorològic, en comparació amb la mitjana climàtica, les temperatures són aquests dies cinc graus superiors pel que fa a la mínima i vuit graus si es tenen en compte les màximes.