Autocars Nadal posa en marxa una nova enquesta per conèixer el grau de satisfacció dels usuaris de la línia 1 i el bus exprés i els possibles punts de millora del servei. L’enquesta estarà activa durant nou dies, entre el 22 i el 30 de novembre, i es podrà omplir per dos canals: d’una banda, un enquestador demanarà en persona als passatgers que responguin el qüestionari i de l’altra, qui ho desitgi podrà fotografiar amb el seu telèfon o tauleta el codi QR que trobarà als autobusos i se li obrirà automàticament l’enquesta. 

Amb l’objectiu de fomentar la participació dels usuaris del servei, l’empresa sortejarà un patinet elèctric entre totes les persones que enviïn les seves respostes al llarg d’aquests nou dies. El premi vol potenciar l’anomenada “nova mobilitat”, més efectiva i sostenible, i en concret la mobilitat intermodal, en la qual l’usuari combina múltiples mitjans de transport en un mateix trajecte. 

Autocars Nadal ja va fer una enquesta com aquesta l’any passat, que va tenir resposta de 427 usuaris del servei. Aleshores 159 usuaris van donar les seves opinions personalment a l’enquestador, mentre que 268 ho van fer fotografiant el codi QR. En aquella ocasió, els usuaris van opinar sobre la situació de les diferents parades, la freqüència de pas dels autobusos i les mesures de protecció davant la pandèmia de Covid-19. Pel que fa als resultats d’aquella enquesta, tres de cada quatre viatgers (74,71%) es van manifestar satisfets o molt satisfets amb el servei ofert tant a la L1 com al bus exprés.

La línia 1 d’autobusos fa el recorregut entre Sant Julià de Lòria i Escaldes-Engordany, amb sortida al centre comercial Riveraldea i arribada a Caldea. Pel que fa al bus exprés, aquest va del centre de Sant Julià al carrer de la Unió a Escaldes i fa menys parades.