Amb l’objectiu de millorar la convivència i la qualitat del servei als autobusos, Autocars Nadal impulsa una nova campanya de conscienciació sota el nom 'Bones conductes al bus'. Aquesta iniciativa s’adreça a tots els usuaris del transport públic, amb la voluntat de recordar i promoure actituds respectuoses i bones pràctiques a l’hora de viatjar amb autobús.

Com a part central de la campanya s’instal·larà una creativitat a la part del darrere dels autobusos. Aquesta mostra de manera clara i entenedora una sèrie d’hàbits essencials que contribueixen a un viatge més agradable per a tothom. Així, s'incideix en missatges com 'No et colis: respecta l’ordre d’arribada a la parada'; 'treu-te la motxilla: ajuda a crear més espai per a tothom'; 'cedeix els seients reservats: especialment per a les persones que més ho necessiten'; posa’t auriculars: el teu soroll pot molestar la resta de passatgers' o 'no mengis ni beguis al bus: millor esperar-se a baixa'.

Tots aquests missatges s’acompanyen d’il·lustracions didàctiques que fan més accessible i atractiu el missatge, especialment pensat per captar l’atenció dels més joves.

La campanya 'Bones conductes al bus' és fruit de les enquestes de satisfacció que Autocars Nadal va dur a terme el novembre del 2024, amb la voluntat de recollir l’opinió dels usuaris habituals del servei de línia. Gràcies a les respostes rebudes, l’empresa ha pogut detectar aquells aspectes del servei que funcionen bé, però també aquells que requereixen millores, especialment pel que fa al comportament a bord.

Amb aquesta acció, Autocars Nadal vol reforçar el seu "compromís amb un transport públic més cívic, segur i agradable per a tothom, tot promovent una cultura de respecte i convivència entre els passatgers". De fet, des de la companyia es fa una crida a tots els usuaris a participar activament en la difusió i aplicació d’aquests bons hàbits, amb l’esperança que la campanya contribueixi a fer dels trajectes en bus una millor experiència per a tothom.