Banc Internacional Banca Mora (BIBM) ha donat pas a MoraBanc. S'ha presentat la nova marca, que pretén reforçar determinats valors de l’entitat, com ara “el compromís i la solvència” i la proximitat amb els clients.
L’estrena de la nova marca va tenir lloc en un acte celebrat a la seu central, l’edifici Mil·leni de l’avinguda Meritxell, i és precisament aquest edifici la icona de la nova marca, i simbolitza alhora la seu central i les muntanyes d’Andorra.
Tal com ha manifestat el president, Francesc Mora, els últims anys de crisi han posat en dubte determinades maneres d’actuar i en canvi han reforçat valors que abans semblaven no ser gaire importants, com ara la solvència i la liquiditat, i en aquest sentit va remarcar que són dos elements que l’entitat ha prioritzat mirant sempre de fer una gestió “prudent”. A Andorra, tal com va afegir Mora, també s’estan vivint canvis que comporten una obertura cap a l’exterior i, per tant, cal adaptar-se a aquests nous reptes, i és per això que es va fer palesa la necessitat que l’entitat fes “un pas endavant” adaptant la marca a aquest nou entorn, refermant que són una banca “andorrana” però també “oberta al món”.
L’entitat, però, manté el lema Amb tu!, ja que, tal com va exposar el conseller director general, Gilles Serra, és una promesa que l’entitat va fer el 2005 i que ara “renova”, tot i crear una nova marca, “més propera, més moderna i més global”, i va remarcar que la voluntat de l’entitat és “donar al client els productes i serveis que realment necessita”.
Finalment, aquesta nova marca també es plasma en les quatre àrees de negoci de què disposa l’entitat: MoraBanc, que engloba l’activitat de particulars, banca d’empresa i institucional; Mora Private Banking, la banca privada de MoraBanc; Mora Asset Management, la gestora d’actius i Mora Wealth Management, la marca internacional.