Cambrils activa una campanya sensorial pionera a Andorra per evocar, a través del sentit de la vista i l’olfacte, la seva oferta turística estival. El Patronat de Turisme de Cambrils centra les accions de promoció en invertir esforços per seduir a la població andorrana, molt fidel històricament a la destinació. Ho fa a través d’una innovadora campanya de street marketing i també d’un programa d’activitats que busquen captar l’atenció del visitant andorrà.
En aquest sentit, Cambrils ha posat en marxa l’acció més revolucionària de màrqueting olfactiu al carrer mitjançant la col·locació d’un innovador OPI (Objecte Publicitari Il·luminat) que es podrà localitzar a l’Avinguda Carlemany (Escaldes-Engordany). Aquest element publicitari interactua amb els ciutadans. En el moment que algú s’acosta, l’opi activa el difusor que sorprèn els vianants amb aromes Mediterrànies associades a les vacances a
la platja. Mitjançant aquesta peça, es vol traslladar l’essència cambrilenca i transmetre les sensacions de calma que viu el visitant quan viatja a la localitat de la Costa Daurada.
Aquesta campanya, que tindrà una durada de 4 setmanes, ve acompanyada els dies 15 i 16 de juny d’una activitat d’animació a través de la qual, un actor vestit de sanitari interactuarà amb els transeünts i els oferirà la recepta per relaxar-se i desconnectar aquest estiu. Aquesta indicarà la necessitat de passar unes vacances a Cambrils. La campanya de street marketing també compta amb 4 OPIs més que estimularan als ciutadans a través de les idíl·liques imatges del paisatge, clima, platja i cultura marinera de Cambrils.
Durant l’acte inaugural d’aquesta acció promocional que s'ha efectuat aquest matí, Cambrils ha presentat un gelat amb base
d'aigua de mar a través del qual potenciar encara més els sentits:sorbet de poma verda, api amb un fons d’aigua marina–. Ho ha fet de la mà del mestre gelater Antoni Sirvent, capità de l’equip espanyol a la Copa del Món del Gelat 2016 i 2018 esdevenint subcampió i propietari d’una de les gelateries més prestigioses i concorregudes de Cambrils.
L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha afirmat que “aquesta campanya pionera es focalitza en el mercat andorrà, el qual ha tingut històricament un tracte especial amb Cambrils” i afegeix que “malgrat que l'oferta turística cada cop és més ampla, cada estiu són molts els andorrans que decideixen passar les seves vacances a la destinació; molts d'ells propietaris de segona residència a la localitat. El perfil del visitant és tradicionalment molt fidel, de tipus familiar i amant de l'activitat nàutica, uns trets característics que encaixen amb els atractius turístics de Cambrils”. Mendoza conclou que “aquesta acció promocional ha de servir per revifar el sector, seguir posicionant i dinamitzant la destinació entre els andorrans”.