Crèdit Andorrà organitza la conferència online «Què puc fer per servir i fidelitzar els meus clients?», a càrrec de José Luis Nueno, professor ordinari de l’IESE Business School i responsable de la Càtedra Intent HQ de Canvis en el Comportament del Consumidor.

La conferència té com a objectiu tractar els canvis que la Covid-19 ha portat en la manera de comprar i de consumir. Es parlarà sobre la transformació que han de viure els sectors del retail i el turisme, entre d’altres, lligada a les modificacions en el comportament del consumidor. També abordarà la manera de recuperar-nos dels efectes de la crisi, el paper que ha adquirit l’e-commerce i com s’ha d’emprendre el camí de la reactivació econòmica tenint en compte els diferents canals per arribar al client.

La conferència és la dissetena sessió del cicle de conferències Crèdit Andorrà Global Forum sobre futur i tendències globals, i forma part del programa d’activitats que promou la Càtedra Crèdit Andorrà d’Emprenedoria i Banca a l’IESE. Tindrà lloc el 17 de juny, a les 19 hores, i es durà a terme de forma online. Per poder accedir a la sessió online s’ha de fer un registre previ a través d’aquest enllaç https://bit.ly/3wnduJJ, o de les xarxes socials de Crèdit Andorrà (Facebook, Twitter o LinkedIn).