La Batllia va dictar ahir una ordre penal de quinze dies d’arrest domiciliari nocturn per a l’excap de llista d’Unió Nacional pel Progrés (UNP) a les darreres eleccions generals, Tomàs Pascual, per un presumpte delicte de violència de gènere.
Segons fonts properes al cas, el departament de Policia va interrogar i arrestar Tomàs Pascual ahir al matí, pels volts de les 10 hores, després de rebre una denúncia per presumptes vexacions a la seva parella, amb la qual manté tràmits de separació.
Després de ser interrogat, detingut i posat a disposició judicial, l’escaldenc va sortir de les dependències públiques pels volts de les 17 hores, amb l’obligació de complir quinze dies d’arrest domiciliari nocturn, un fet que li impedeix d’entrar en contacte amb la parella i el seu entorn immediat durant aquest període de temps.
Antecedents
Pascual, que es va presentar a la candidatura de cap de Govern en els últims comicis, ja va ser investigat per la Batllia el passat mes de març per uns presumptes maltractaments, després que la seva parella el denunciés a la policia. En aquella ocasió, la policia va interrogar Pascual, però va considerar que no hi havia indicis per detenir-lo. Dies més tard, la dona va retirar la denúncia.