La policia ha detingut aquesta matinada a Andorra la Vella dos homes de 27 i 32 anys com a presumptes autors de delictes contra el patrimoni per un furt amb força en un domicili.  Segons s'informa des del cos, l’avís l’ha donat un vigilant de seguretat en el moment que ha saltat l’alarma de la porta d’entrada a la propietat i les patrulles s’hi han desplaçat immediatament trobant dos homes amagats dins de l’immoble. Hi haurien accedit trencant una finestra i haurien regirat diversos armaris i una calaixera. A un dels dos detinguts se li ha trobat, a l’interior de la jaqueta, un passamuntanyes i diversos objectes que hauria sostret. Al seu costat, s’ha localitzat una destral que els sospitosos haurien pogut fer servir per trencar la finestra i accedir al domicili.

Altres detencions

A més, aquest passat cap de setmana, la policia va detenir dos homes com a presumptes autors de delictes contra la salut pública. Un d’ells, de 29 anys, va ser arrestat diumenge a la tarda a Escaldes-Engordany un cop va rebre l’alta mèdica de l’hospital, on va ingressar dissabte després que els agents rebessin un avís perquè l’home hauria consumit drogues. A més, es trobava en possessió d’1,7 grams de tusi i 15 dosis d’LSD.

L’altre, de 57 anys, va ser detingut a la frontera del riu Runer diumenge a la nit quan accedia al país amb 0,80 grams de tusi i prop de quatre grams de ketamina. 

Divendres a la tarda, a Encamp, un home de 52 anys va ser arrestat com a presumpte autor de delictes contra la integritat física i moral i contra l’honor. La detenció es va efectuar després que l’hospital donés l’avís per un codi lila. L’home hauria agredit i amenaçat de mort la mare amb un ganivet. Durant la detenció, el presumpte agressor va insultar i amenaçar els policies interventors.

Finalment, cinc persones més han estat detingudes la darrera setmana per conduir sota els efectes de l’alcohol. Es tracta d’homes d’entre dinou i 51 anys controlats amb taxes d’alcoholèmia de 0,88 a 1,86.