Centenars de veïns d'Escaldes han acudit aquest dimarts a partir de les 11 del matí per aconseguir aigua potable facilitada pel Comú, arran dels talls patits en el subministrament des d'aquest dilluns. El servei s'ha restablert però no és apta per al consum humà. La corporació ha posat a disposició de la població més de 8.000 ampolles de litre i mig en paquets de sis, que es reparteixen en funció de les persones que viuen a la unitat familiar. Els afectats lamenten haver de viure una situació així, i que el Comú no hagi actuat amb més fermesa després dels talls de l'estiu passat. Per la seva banda els hotelers i restauradors asseguren que estan perdent clients perquè molts opten, un cop s'assabenten que no disposen d'aigua, per marxar a una altra parròquia.
(Seguirà ampliació)