Les estacions de Grandvalira Resorts donaran el tret de sortida oficial a la temporada d’estiu aquest dissabte 22 de juny. Després de la posada en marxa dels accessos al Mirador Solar de Tristaina a Ordino Arcalís, el 8 de juny passat, i l’obertura del Bike Park de Pal Arinsal, el cap de setmana passat, la totalitat de les propostes de l’estiu de Grandvalira Resorts estaran actives a partir d’aquest cap de setmana de manera ininterrompuda, tret del Funicamp i els remuntadors del sector Pas de la Casa, el telecabina Pioners i el telecadira Coll dels Isards, que obriran el 6 i 13 de juliol, respectivament, segons va informar ahir l’estació en un comunicat. 

Entre les novetats d’aquesta temporada s’inclouen més quilòmetres de circuits per a bicicletes elèctriques, la incorporació d’un nou camp de practice al Golf de Soldeu, un nou programa per a infants de l’Escola Bike de Pal Arinsal, així com el nou club Furious by Pal Arinsal, o ampliacions i millores al servei de restauració, entre altres. Tot plegat en un estiu marcat per la celebració del Campionat del Món UCI de BTT, del 26 d’agost a l’1 de setembre. 

Aquestes innovacions se sumen a un producte d’estiu consolidat amb propostes variades, com ara les activitats del Mon(t) Magic Family Park de Canillo, el Mountain Park i el Bike Park de Pal Arinsal, així com les excursions als llacs i al Mirador Solar de Tristaina, que “situen les estacions de Grandvalira Resorts i Andorra com un dels punts amb més interès turístic del Pirineu”.