El Ministeri de Salut, Benestar i Treball ha registrat durant l'últim any un total de tres nous casos de VIH a Andorra. En total hi ha 47 casos del virus VIH o de la malatia de la SIDA al Principat, dels quals 39 s'han confirmat que són de VIH, 1 de SIDA, i 7 es desconeix la patologia, -si és SIDA o VIH-.

 Dels tres nous casos que es van registrar el 2008, tots eren homes amb una mitjana d'edat de 37 anys i que han estat contagiats per relacions homosexuals o a través de l'ús de drogues per via parenteral. En aquest sentit, la directora de Salut Pública, Margarida Coll, ha anunciat que el Govern està estudiant canviar el reglament per permetre que els afectats per aquesta malaltia que vénen de l'estranger per treballar a Andorra, puguin fer-ho sense que la malaltia pugui ser un condicionant a l'hora de donar un permís de treball. (seguirà ampliació)