A nou dies de la gran estrena d’IL·LU, el divendres 4 de juliol, el nou espectacle del Cirque du Soleil creat especialment per a Andorra ja supera la meitat de les localitats venudes. La xifra, similar a la de l'any anterior, suposa que ja s'han venut més de 42.000 entrades. Les dades inclouen tant les com prades directament a través del web www.visitandorra.com, com tam bé les reservades per part del sector turístic.
Com habitualment, els dies que susciten més demanda són les representacions de cap de setmana, especialment les de dissabte. Pel que fa a la procedència dels compradors, encapçalen el rànquing Espanya, Andorra i França. Això no obstant, la llista inclou fins a 33 nacionalitats, incloent-hi els Estats Units, Bèlgica, Alemany, el Regne Unit o Suècia, entre molts altres.
Enguany, per primera vegada, el preu de les localitats varia en funció de la zona i del dia de representació, amb preus que van des dels 19 euros —entre setmana i laterals- als 59 euros —entrades prèmium de cap de setmana, que inclouen marxandatge exclusiu i entrada sense cues—. Un canvi que s'ha fet, d'una banda, per acordar el preu a la situació i visibilitat de cada seient i, d'altra banda, per permetre al client individual tenir accés a les millors zones. El fet que les entrades amb més demanda siguin les prèmium, preferents i centrals confirmen que el canvi ha estat ben rebut pel públic.
El Cirque du Soleil té previstes fins a 22 representacions d’IL·LU a partir de la seva estrena. El muntatge de l'espai, inclosa la zona per als artistes, l'escenari i la graderia ja s'han enllestit i únicament queda acabar la decoració interior i el muntatge de la zona de restauració.
Els 25 artistes participants en l'espectacle van arribar a Andorra el passat dia 17 i, des de llavors fan assajos diaris juntament amb els responsables de coreografia, maquillatge i vestuari.
IL·LU compta amb el patrocini del comú d'Andorra la Vella, MoraBanc, Caldea, Andorra Telecom, FEDA, Perfumeria Júlia, Via Moda, Unnic, Disand i Financera d'Assegurances.