El Raonador del Ciutadà, Marc Vila, està atent a totes les problemàtiques que puguin sorgir relacionades a la crisi sanitària del Covid-19. El seu despatx ha obert nous canals d'accés a totes aquelles persones que sentin els seus drets vulnerats o que se sentin desatesos per part d'alguna administració pública. De moment, els temporers han estat els que més neguits han presentat, especialment relacionats amb la rescissió de contractes de lloguer o de treball. El Raonador del Ciutadà entén que els temporers són especialment vulnerables i a banda dels canals habilitats per l'executiu, la institució està oberta per rebre les demandes i també els neguits

El formulari elaborat per Govern, per fer el seguiment als temporers es troba a l’enllaç www.govern.ad/coronavirus, i es pot enviar a: Info.tramits@govern.ad o temporers@govern.ad. D’acord amb les mesures impulsades per l’executiu, l’horari d’atenció telefònic és de les vuit del matí a les dues del migdia. Més enllà d’aquest horari, es recullen els missatges en un contestador automàtic per tal de no deixar cap demanda pendent. A més, també s’ha obert un nou canal a través d’Instagram i continuen oberts els perfils a les xarxes socials, tant de Twitter com de Facebook, des d’on es mirarà de donar resposta i canalitzar les demandes que hi puguin arribar, tot i així, el raonador els atendrà a les oficines de la institució amb cita prèvia (amb excepció de casos d’extrema necessitat) i seguint les mesures higièniques pertinents per garantir la salut de les persones que necessiten ajuda i la de les que hi treballen.