Entre els dos caps de setmana que s’ha celebrat, el Vide Dressing ha aconseguit allargar la vida de més de 15.000 articles, entre els venuts i els que s’han donat a Carisma, segons va informar ahir el Comú de la Massana.
El mercat va començar amb poques parades i amb un públic poc acostumat als productes de segona mà. En aquesta edició, hi ha hagut un total de 160 estands, repartits en dos caps de setmana, on s’han pogut trobar productes de totes les marques i en bon estat.
La major part de roba i complements són de dona, al voltant del 80%, però cada cop hi ha més clientela masculina. També té molta sortida la roba infantil i juvenil. Un altre dels aspectes destacats és que tots els visitants s’emporten un mínim de dues o tres peces.
El Vide Dressing tornarà la pròxima primavera, ja que cada any es fan dues edicions durant les dues èpoques de transició, ja sigui cap a la roba d’hivern o cap a la roba de la temporada d’estiu.