L’informe d’activitat de l’àrea d’atenció al públic de la CASS destaca que s’han realitzat 128.528 atencions a la planta baixa de la CASS, un 4% menys que l’any anterior. Aquesta dada sumada al fet que s’han realitzat un total de 409.212 tràmits online, un 20% més que l’any anterior i el doble que fa 5 anys, reafirma la tendència dels usuaris de la CASS a utilitzar cada cop més els canals no presencials, segons es destaca en un comunicat de l’entitat.
Pel que fa als usuaris que s’han desplaçat a les oficines, els tràmits de taula ràpida, de pensions i demandes 100% de cobertura de prestacions sanitàries s’han situat entre els 5 i 6 minuts de temps mitjà d’espera, i els tràmits generals en 11 minuts, millorant tots ells els temps d’espera dels anys anteriors. També remarca la bona acceptació dels nous tràmits online per les empreses,  que majoritàriament fan les declaracions d’accidents de treball i les primeres matriculacions en línia.
El consell d’administració també va aprovar el nomenament de Carla Guerrero i Jean Michel Rascagneres com a representants de la CASS al consell directiu del Servei Andorrà d’Atenció Sanitària.