Coincidint amb les properes reunions que es mantindran amb la direcció de la CASS i amb la comissió legislativa de Sanitat i Medi Ambient, abans que la proposta del ministeri de Salut per a la nova cartera de serveis entri a tràmit parlamentari, el Col·legi Oficial de Psicòlegs d’Andorra va iniciar ahir una recollida de signatures. L’objectiu d’aquesta iniciativa, segons explica el Copsia en un comunicat, és mostrar i reforçar el suport popular amb el qual compta la seva demanda d’incorporació a la cartera de serveis de la Sanitat pública com un especialista de salut més.
El col·lectiu de professionals de la psicologia, que en els propers dies donarà més detalls d’aquesta iniciativa i que confia que les converses donin els seus fruits, espera comptar amb el màxim suport de la ciutadania en aquesta recollida de signatures.