
L'Associació de Taxistes d'Andorra (ATA) no fa gaire bon balanç dels sis primers mesos de la implantació de la publicitat estàtica a l'exterior i interior dels taxis. El seu president, Julio Gil, ha explicat que hi ha molt poca demanda, els preus que es paguen són molt baixos, i que 30 dels 60 taxistes associats no estan d'acord en portar-ne perquè creuen que no val la pena.
El president de l'ATA considera que els preus que s'estan pagant per portar publicitat no compensen, i que a més, 'no val la pena portar el cotxe pintat de qualsevol manera perquè hi ha clients que no els agrada'. Com ha exemple, ha indicat que per portar publicitat a les tres zones autoritzades durant tres mesos només han cobrat 120 euros per cada taxi, 'i això no arriba a cobrir gairebé res'.
De moment, Julio Gil ha dit que continuaran i aguantaran 'per si arriba un moment amb més demanda i podem cobrar una mica més; sinó al final ho deixarem estar'.