“Continuem amb el nostre posicionament d’entregar els estudis de càrrega i anar sota la modificació del Pla d’Ordenació i Urbanisme Parroquial d’Encamp que es va fer el 2019”. Així ho ha assegurat el cònsol menor encampadà, Xavier Fernández, en ser preguntat per les manifestacions de la cònsol major de la Massana, Eva Sansa, en el sentit que les quotes aprovades per mirar de reduir la construcció a la parròquia massanenca s’haurien d’estendre a tot el país.
Fernández, que no ha volgut incidir massa en les paraules de Sansa, ha volgut deixar clar que malgrat que la construcció s’ha incrementat els darrers anys a Encamp, “no és res alarmant”. I en aquest sentit, el cònsol menor ha recordat que l’exercici 2019 ja “vam fer la modificació per baixar l’edificabilitat” i que ara per ara “s’està complint amb l’estipulat”.
Per això, des de la corporació encampadana s’insisteix a voler acabar de veure i analitzar els estudis de càrrega i seguir les línies marcades pel Pla d’Ordenació i Urbanisme Parroquial.