Grandvalira ampliarà considerablement aquest divendres el nombre de quilòmetres esquiables passant dels 11 actuals fins als 147, per tal de fer front a la primera cita important de la temporada d'hivern, el pont de la Puríssima. 

Grandvalira treballa intensament per obrir el 70% del domini de cara aquest divendres, 2 de desembre. Des de dimecres passat -quan es va registrar la darrera nevada- la xarxa d'innivació artificial ha treballat intensament gràcies a les baixes temperatures, i la intenció de l'estació és obrir tots els sectors del domini. Amb tot, queda encara per confirmar si s'obrirà Canillo i si es podrà garantir la connexió entre Soldeu i Grau Roig. 

Amb tot, l'objectiu és obrir 147 del total de 210 quilòmetres esquiables que disposa l'estació. Pel que fa als serveis, s'obriran tots els punts de restauració de les zones amb pistes obertes, les escoles d'esquí i un 80% de les activitats d'aventura complementàries a l'esquí.