El departament d’Higiene i Medi Ambient d’Andorra la Vella ha dissenyat una marca que l’identifica: Andorra la Bella. Es tracta d’una imatge que juga amb la v de Vella i la converteix en b, tal com va explicar el conseller responsable del departament, Antoni Riestra, amb la intenció d’identificar la capital com un lloc net, agradable i amb qualitat de vida.

 
Aquesta nova imatge s’anirà implantant a poc a poc als vehicles i a les iniciatives d’aquest departament, i d’aquesta manera, per exemple, es posarà en unes garrafes que s’estudia repartir per recollir l’oli o en una  campanya perquè els comerciants pleguin els cartrons quan els dipositin a la via pública.
Riestra va comentar que la creació de la marca té un cost zero ja que s’ha fet des del Comú, i sols s’haurà d’invertir en la retolació dels vehicles i altres objectes. Amb tot, la implantació serà progressiva.

D’altra banda, Riestra va indicar que de moment la corporació ha imposat sancions a quatre propietaris de gossos per no recollir els excrements. També va remarcar que es farà una planificació per controlar més exhaustivament determinats carrers.