L’Associació en Defensa del Jovent en Risc d’Andorra (ADJRA) va estar l'escollida per Andbus per col·laborar després d'una votació entre els propis treballadors on aquesta va ser l'associació mb més vots.
Sandra Cano, la presidenta, i Helena Martínez, vicepresidenta, van presentar un projecte relacionat amb la salut mental i la preocupació dels adolescents. Inclourà una sortida al cine, aquest any amb la pel·lícula 'Votemos'. "Aquestes dinàmiques que creem són molt interessants perquè es creen unes sinèrgies i és on es detecten els problemes", va dir Cano durant la presentació del projecte.
A part d'Andbus, hi han participat altres empreses com Grup Cierco, Nexta Hotels, Andorra Telecom, Finques Marca i Sisè Grau Blended Media. També hi han assistit FEDA, NaGrup, Pyrénées, Heracles i ACA Club, que podran decidir més endavant si col·laboren o no amb el projecte.
El CEO d'Andbus, Dani Vinseiro, va resumir en tres punts el perquè d'aquest fòrum, sent el primer "visibilitzar les accions i els projectes sense ànim de lucre", seguit de "intentar que nosaltres com a empresa i la resta d'empreses s'afegeixin, s'impliquini col·laborin i que entre tots creem aquesta xarxa de Responsabilitat Social Corporativa al país", per acabar dient que "aquests projectes que plantegen les associacions puguin comptar amb un finançament i es pugui dur a terme.
Els diners del xec d'Andbus surten de les enquestes de satisfacció que omplen els usuaris dels autobusos, sent un europer cada enquesta. Els diners es destinen a causes solidàries, com la d'ahir.