L’Associació de Residents i Empatitzants de Veneçuela al Principat d’Andorra (Arevpa) ha habilitat més punts de recollida d’aliments i medicaments per enviar com ajuda humanitària al país veneçolà. Ara, a Lazlu Nails i la Farmàcia Guitart s’hi sumen el Centre cultural La Llacuna, el Servei de Participació Ciutadana d’Andorra la Vella, la benzinera ARAP BP de Santa Coloma, la Mimmo Pizzeria i les farmàcies Pasteur de la capital, La Massana, Sant Julià i Escaldes.
A les farmàcies s’hi pot donar fórmules per a nadons, analgèsics, gases, benes, esparadraps i apòsits estèrils, sals de rehidratació oral, antidiarreics, antihistamínics, guants, termòmetres, benes elàstiques, raspalls quirúrgics, dexametasona, hidrocortisona, sulfadiazina de plata, desinfectant i xeringues i injectors.
Pel que fa als establiments, s’hi pot deixar roba d’estiu infantil i de nadó, aliments no peribles, productes d’higiene personal, articles maternoinfantils i articles per a animals de companyia.
També segueix habilitat el número IBAN AD66 0003 1101 1244 1301 0101 per fer donacions econòmiques que seran destinades a ajudar tant als afectats pels terratrèmols com als voluntaris i rescatistes que estan treballant sobre el terreny.