El mes d’octubre del 2025, el consum total d’energia al país ha estat de 42.634 MW/h, dada que suposa un lleuger augment del 0,6% respecte al mateix mes de l’any passat segons les dades que publica aquest dijous el departament d'Estadística. Quant a la importació d’energia, les dades d'octubre, amb 35.320 MW/h, mostren un creixement del 14,8% respecte al mateix mes del 2024. Pel que fa a l’energia produïda a Andorra, presenta una variació interanual amb un retrocés del 36,9%. 

Respecte a les dades acumulades dels deu primers mesos de l’any 2025, el consum ha estat de 463.681 MW/h, la qual cosa suposa una variació del 1,4% en relació amb el mateix període de l’any anterior. D’aquest consum, 347.421 MW/h han estat importats, reflectint un increment del 2,4%, mentre que 116.363 MW/h han estat produïts al país, una disminució de l’1,5% respecte al mateix període de l’any anterior. 

Respecte a les dades acumulades al llarg dels darrers 12 mesos, el consum elèctric ha estat de 576.214 MW/h, la qual cosa suposa un augment de l’1,6% respecte al mateix període anterior. D’aquest consum, 441.812 MW/h han estat importats, reflectint una variació interanual a l’alça del 3,1%, mentre que 134.509,0 MW/h han estat produïts al país, un descens del 3,2% respecte al mateix període anterior.
 
El consum d’energia al país, expressat en TEP, durant el mes d'octubre ha estat de 17.139,4, fet que representa una variació percentual a la baixa del 6,4% respecte al mes d’octubre de l’any anterior. Els grups amb dades representatives que presenten variacions en sentit ascendent respecte al mateix mes del 2024 són 'Gasolina' amb un increment del 4,8% i 'Electricitat' amb una variació a l’alça del 0,6%. D'altra banda, "Fuel domèstic" amb un retrocés del 22,9% i 'Gasoil locomoció' amb una disminució del 2,9%, presenten variacions en sentit descendent. 

De gener a octubre del 2025 hi ha hagut un consum d'energia en TEP de 163.773,6, és a dir, un lleuger descens del 0,3% respecte al mateix període de l'any 2024. Els grups 'Gasolina' amb un augment del 4,4%, 'Electricitat' amb un increment de l’1,4% i 'Fuel domèstic' amb una variació a l’alça de l’1,0% són els que, amb dades representatives, presenten evolucions ascendents respecte al mateix període del 2024. Per altra banda, 'Gasoil locomoció', amb una davallada del 3,8%, presenta una variació en sentit descendent. 

Pel que fa a les dades acumulades al llarg dels darrers 12 mesos, el consum d’energia ha estat de 198.903 TEP, fet que suposa una variació percentual lleugerament inferior al mateix període anterior del 0,7%. Els grups amb dades representatives que presenten evolucions en sentit ascendent respecte al mateix període anterior són 'Gasolina', amb un increment del 4,4%, i 'Electricitat' amb una variació a l’alça de l’1,6%. En canvi, "Gasoil locomoció" amb una reducció del 3,9% i 'Fuel domèstic' amb una disminució de l’1,4%, presenten variacions descendents. 

De gener a octubre del 2025 hi ha hagut un consum d’energia elèctrica de 295.150,8 MW/h, la qual cosa suposa una variació en sentit ascendent del 0,9% respecte al mateix període de l’any 2024. Destaquen especialment l’augment de 'Construcció i annexes' i 'Indústries', amb variacions del 17,4% i del 14,1%, respectivament. D’altra banda, les dues variacions més notòries en sentit descendent són: 'Enllumenat públic' amb una reducció del 7,1% i 'Altres serveis' amb una disminució del 5,4%. 

Pel que fa a les dades acumulades al llarg dels darrers 12 mesos, el consum ha estat de 366.604 MW/h, el que equival a una variació percentual en sentit ascendent del 0,9% respecte al mateix període anterior. Per activitats econòmiques, les variacions ascendents més destacables són: 'Indústries', 'Construcció i annexes' i 'Hoteleria i restauració' amb increments de l’11,1%, del 6,1% i del 2,2%, respectivament. La variació en sentit descendent més notòria ha estat per a 'Enllumenat públic' amb una disminució del 6,0%.
 
El consum d’energia nacional amb dades ajustades, un cop eliminades les variacions causades pels efectes del calendari i del període de l’any en què ens trobem, presenta en el darrer mes una tendència estable, tot i que orientada al descens, situant-se en un nivell equivalent al 0,8% negatiu. 

El consum d’energia de clients de FEDA per activitat econòmica amb dades ajustades, un cop eliminades les variacions causades pels efectes del calendari i del període de l’any en què ens trobem, presenta una tendència a l’alça en els darrers quatre mesos, situant-se al voltant del 0,6%.