L'ocupació hotelera del pont de la Puríssima, del 8 a l'11 de novembre va arribar al 76,4% de mitjana, segons les dades facilitades avui per la Unió Hotelera d'Andorra (UHA) a travès d'un comunicat. Es tracta d'una dada que el seu director, Jordi Pujol, qualifica de positiva i que marca "un bon inici de temporada", una dinàmica, afefeix que esperen que segueixi durant els propers mesos.

Pel que a l'ocupació de tota la setmana, del 5 a l'11 de desembre, la mitjana se situa en el 63,08%. En aquest sentit, Pujol explica que en tractar-se de dos ponts seguits, el de la Constitució i el de la Puríssima en la mateixa setmana, els visitants s'han repartit més en el temps, de manera que durant la segona meitat de la setmana va ser quan es va registrar una major ocupació.

El director de l'UHA també que l'ocupació assolida per sota dels percentatges d'anys anteriors també s'ha donat pel fet que molts turistes han aprofitat la setmana festiva per passar els seus dies de vacances en altres destinacions més allunyades dels seus llocs d'origen.