El Comú d’Andorra la Vella ajorna fins al dijous 4 de juny a les nou del matí l’obertura de les inscripcions a les activitats d’estiu dels departaments de Cultura i Social.
La decisió s’ha pres després de les incidències detectades aquest dimarts durant el procés d’obertura, provocades per l’elevat volum d’accessos simultanis registrats a la plataforma. Aquesta situació ha afectat el funcionament habitual del sistema i ha dificultat la tramitació de les inscripcions per part d’algunes famílies.
Pel que fa als campus i activitats gestionats pel departament d’Esports, les sol·licituds es mantenen actives i es continuen tramitant amb normalitat.
Amb tot, des del Comú s’està fent seguiment de la situació conjuntament amb els equips tècnics implicats per restablir el funcionament habitual del servei.