Diari digital d'Andorra Bondia
La CASS mesura la satisfacció dels usuaris
La CASS mesura la satisfacció dels usuaris

La CASS mesura la satisfacció dels usuaris


Escrit per: 
P.G. / FOTO:J.G.

La Caixa Andorrana de Seguretat Social (CASS) ha licitat un concurs públic nacional per a la demanda d’un estudi de satisfacció d’afiliats i declarants. L’objectiu és “establir una mesura evolutiva de la satisfacció dels diferents públics o usuaris, que permeti disposar d’una base homogènia i comparable en el temps, a fi de definir les tendències a mitjà i llarg termini necessàries per conèixer el bon funcionament de l’organització”, segons expliquen des de la CASS, que asseguren que aquest dispositiu per mesurar la satisfacció dels usuaris estarà en marxa aquest any. 

L’equip directiu i el consell d’administració de la CASS volen determinar, amb aquest dispositiu, el grau de satisfacció dels diferents públics o usuaris amb el servei ofert per la Seguretat Social i identificar les possibles àrees de millora prioritària, així com el perfil del públic objectiu d’aquestes millores. 
Mitjançant aquest dispositiu es vol crear un baròmetre amb una estructura gairebé fixa de preguntes a formular i que permeti disposar de dades evolutives sobre un mateix fenomen. La CASS ja ha creat canals de recepció de queixes o suggeriments dels usuaris amb el mediador o la bústia de suggeriments, “però donen una visió parcial dels usuaris” i el que es pretén amb l’estudi és conèixer la percepció evolutiva de tots els segments. 

cass
estudi
satisfacció
afiliats
declarants

Compartir via

Comentaris: 1

Comentaris

Jo estic decebuda degut a que el que ens abonen als jubilats no ens arriba per viure economicament. Una petita pujada ens fa falta.

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Formulari de contacte