La ciutat de Tarragona va acollir dissabte a la plaça Corsini la Festa de la Neu, una activitat destinada a la presentació de l’oferta vinculada amb la  temporada d’esquí 2019/2020 al Pirineu de Lleida com també a promocionar i posar en valor els diferents productes turístics de neu, cultura, natura, oci i gastronomia de què els visitants poden gaudir en aquesta època de l’any a les comarques de muntanya.
La Festa de la Neu, organitzada pel grup de comunicació Més Tarragona amb la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, s’ha concebut com una activitat lúdica i festiva que va tenir com a fil conductor un programa especial de quatre hores d’emissió pel canal TAC 12, la televisió pública del Camp de Tarragona, que ha inclòs actuacions, connexions a peu de carrer, la participació dels diferents representants de les estacions d’esquí del Pirineu lleidatà i sortejos amb l’objectiu de promocionar la nova temporada de neu de Lleida entre els ciutadans de Tarragona. També hi van participar amb entrevistes i en la recepció institucional que va tenir lloc després de les actuacions la vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font. Rosa Pujol ha destacat que la col·laboració entre el sector públic i privat ha permès la celebració de la Festa de la Neu en primer lloc a la ciutat de Lleida al final de novembre i ara a Tarragona. “El mercat de Tarragona és prioritari pel que fa a l’oferta de turisme d’hivern per tractar-se d’un públic de proximitat i perquè volem rebre un major nombre d’esquiadors procedents de les comarques tarragonines”, segon  Pujol.
Rosa Pujol va subratllar el bon ritme de la temporada d’esquí 2019/2020, que ha tingut un comportament molt bo pel pont de la Puríssima i per les festes de Nadal, Cap d’Any i Reis en el seu conjunt, i “ ara amb les noves precipitacions esperem poder seguir mantenint un bon ritme per poder assolir a final de temporada els objectius fixats de superar els 1.350.000 forfets”. La jornada va començar amb activitats infantils, una demostració de múixing, una mostra de productes gastronòmics de Barruera, a la Vall de Boí (l’Alta Ribagorça), i vins del Batlliu de Sort (el Pallars Sobirà). També es va poder gaudir d’un simulador d’snowboard.