Diari digital d'Andorra Bondia
La marca Pirineus dobla aquest any el pressupost de promoció
La marca Pirineus dobla aquest any el pressupost de promoció

La marca Pirineus dobla aquest any el pressupost de promoció


Escrit per: 
Redacció/Foto: Parc Cadí-Moixeró

El programa Pirineus ha decidit fer aquest any una forta aposta per aquesta marca turística i ha doblat el pressupost per a la promoció, que ha passat dels 355.000 euros de l’any passat a 710.000 aquest any. Això ha estat possible gràcies a l’acord a què han arribat tots els integrants del programa: l’Agència Catalana de Turisme, l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (Idapa), Turisme de Barcelona i els patronats de turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, la Diputació de Barcelona i el Consell General d’Aran.
L’objectiu d’aquest increment és donar més visibilitat a la marca Pirineus i dotar-la de més presència tant en el mercat domèstic com en els mercats de proximitat i altres mercats internacionals. Per aconseguir aquests objectius, aquest any es durà a terme una gran campanya de publicitat en mitjans, tant tradicionals com digitals. Es desenvoluparà en els mercats de Catalunya, Espanya, França i el Benelux, i cobrirà tot l’any. A més, del 15 al 19 de juny per primera vegada es farà un gran viatge de premsa amb una trentena de mitjans dels mercats d’Alemanya, el Benelux, Espanya, França i Israel. S’organitzaran quatre viatges, en diferents parts del territori, focalitzats en quatre productes concrets: turisme actiu, cultura, natura i família, i amb un denominador comú, que serà la gastronomia, present en tots. L’objectiu és que aquests mitjans puguin conèixer a fons tot el territori dels Pirineus i les activitats que s’hi poden fer durant tot l’any, i esdevinguin prescriptors als seus països respectius. 
Finalment, una altra de les accions destacades serà la Jornada InterPirineus, que té com a objectiu crear un espai de trobada entre les empreses pirinenques, per crear sinergies i fomentar la comercialització de noves destinacions i nous productes d’interior i de muntanya de Catalunya.
L’aposta per la marca Pirineus forma part de l’estratègia de l’Agència Catalana de Turisme i la direcció general de Turisme de potenciar el turisme interior i de muntanya per aconseguir un reequilibri territorial dels fluxos turístics i de la riquesa que generen.
Aquesta estratègia respon a una de les directrius del Pla estratègic de turisme de Catalunya, que indica que cal potenciar el turisme de les comarques de l’interior de Catalunya per millorar l’equilibri territorial del PIB turístic i de l’ús turístic que es fa del patrimoni cultural i natural, apostar per la diversificació de productes, potenciant aquells que són desestacionalizadors i creant una oferta específica per a segments concrets de turistes (cicloturisme en carretera, pesca...), i facilitar si és necessari la creació de producte turístic a l’interior. El programa Pirineus de l’Agència Catalana de Turisme posa en relleu tota la diversitat de l’oferta turística dels Pirineus catalans. 

turisme
Idapa
marca Pirineus
Comentaris: 0

Contacta amb nosaltres

Baixada del Molí, 5
AD500 Andorra la Vella
Principat d'Andorra

Telèfon: + 376 80 88 88 · Fax: + 376 82 88 88

Envian'ns un correu electrònic