Les setenes jornades gastronòmiques de tardor La Massana Fogons tornen un any més per apropar la cuina tradicional i de temporada que es fa a la parròquia a preus raonables. En aquesta ocasió, seran tretze els restaurants que hi prendran part, una xifra similar a les edicions anteriors. Tots ells prepararan menús en què el bolet serà el producte protagonista.  
La iniciativa començarà aquest dissabte, 27 de setembre, i s’allargarà fins al 26 d’octubre. El conseller de Turisme i Comerç, Sergi Balielles, va posar en relleu que no s’hi han introduït canvis tenint en compte que són unes jornades que ja estan consolidades. Així, els establiments participants oferiran menús d’entre 25 i 30 euros. El conseller va assenyalar que tots ells són molt interessants al mateix temps que en va destacar la relació qualitat-preu.
La Massana Fogons va reunir l’any 2011 onze restaurants, el 2012, disset (ja que va coincidir amb la Fira del Bolet d’Arinsal) i el 2013, catorze. Per Balielles, aquest volum de participants és l’adequat per una parròquia com la Massana ja que es tracta d’oferir àpats gastronòmics.
Mario Iranzo, propietari del restaurant Borda Casa Vella Palés de l’Aldosa, va declarar que aquest tipus d’iniciatives són molt positives, sobretot en un moment com l’actual. Al mateix temps va destacar la implicació del sector en aquestes jornades, que es pot veure en els menús que han preparat i l’aposta per donar una “bona cuina”, sana i natural al Principat.
Tot i que la iniciativa està adreçada tant a visitants com a gent del país, només el 30% és gent de fora, una xifra normal tenint en compte que el mes d’octubre és una època fluixa a nivell turístic, van destacar des del Comú massanenc. La corporació té, però, el suport d’Andorra Turisme per a fer-ne la promoció a l’exterior. Balielles va afirmar que “sempre se’n pot fer més, de publicitat” però va afegir que també cal tenir en compte que es tracta d’una campanya de petites dimensions i que la promoció que se’n faci ha d’anar en consonància amb aquest fet.
Pel conseller de Turisme i Comerç el més important és la valoració que fan els establiments d’aquestes jornades gastronòmiques. La majoria dels que han participat en una de les edicions repeteixen i els que no ho fan és perquè o han tancat o en un cas perquè la campanya no li va donar els fruits esperats.