Andorra Turisme ha presentat aquesta setmana la nova campanya de comunicació d’estiu sota el concepte creatiu 'ELEVA la teva experiència' a Barcelona i Madrid. Les presentacions, que han comptat amb la presència de mitjans generalistes i especialitzats en turisme, han exposat la nova proposta, que ha estat dissenyada per mostrar l’oferta més singular d’Andorra seguint amb l’objectiu d’atraure un visitant de qualitat que faci estades llargues al país.
De fet, el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha detallat que “en la darrera dècada s’ha aconseguit augmentar un 73% el nombre de turistes anuals -és a dir els que pernocten com a mínim una nit al país-”. Per a Budzaku, “passar dels 2,3 milions de 2014 als 4,1 milions de turistes d’aquest 2024 evidencia que els visitants veuen Andorra com una destinació amb una àmplia oferta, que fa que vulguin quedar-s’hi més d’un dia”.
Per la seva banda, la directora de màrqueting, Noemí Pedra, ha apuntat que ELEVA és un concepte que juga amb l’altitud del país i amb el nivell qualitatiu de l’oferta d’Andorra: “amb aquesta idea, busquem apel·lar a les emocions i arribar a un públic que busca experiències úniques”. De fet, ha precisat, “la campanya es llença en vuit llengües diferents per arribar a nou públics internacionals i, per primera vegada, en tots els mercats de campanya es podrà veure a la televisió”.
La presentació també ha servit per explicar algunes de les aliances estratègiques que té Andorra Turisme amb marques internacionals com el Cirque du Soleil, que torna aquest estiu amb el nou espectacle exclusiu 'IL·LU', o amb National Geographic. Precisament, en aquest darrer cas s’ha aprofitat per promocionar el nou migmetratge coproduït amb la cadena, que en aquesta ocasió posa en valor el patrimoni de la humanitat que té el Principat.